HOME » FAQ

Veelgestelde vragen / FAQ 

 

Lieve #StunningAngelz! Zit je met een vraag of probleem? Check dan hieronder onze 'veelgestelde vragen'. Hoogstwaarschijnlijk vind je tussen deze lijst het antwoord op jouw vraag. Is dat toch niet het geval? Gelieve ons dan een mailtje te sturen naar stunningangelzx@gmail.com 

Kan ik mijn online bestelling ook afhalen? 

Ja, bij het afhandelen van je bestelling kan je bij verzendmethode kiezen voor "afhalen in de webwinkel". Vink dit aan en rond de bestelling af. Wij zullen jouw een mailtje bezorgen zodat we samen een datum kunnen afspreken voor afhaling. Verzendingskosten worden bij het afrekenen uiteraard niet toegevoegd. 

Komt een item nog terug in stock?

We proberen altijd unieke stuks aan te bieden in onze webshop. Als een item uitverkocht is dan komt dit hoogstwaarschijnlijk niet terug in stock. 

Indien dit wel het geval is , kondigen wij dit telkens aan op onze instagram @stunningangelzx en op onze facebookpagina ‘stunningangelz’.

Kan ik een item retourneren?

Wanneer een item jou niet past of niet is wat je had verwacht, kan je dit binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren. Gelieve ons steeds eerst een mailtje te sturen naar stunningangelzx@gmail.com met de reden van je retour en je ordernummer. Retourneren gebeurt op eigen kosten en kan naar volgend adres:

StunningAngelz

Ursulinenstraat 3 

2430 Laakdal 

Om te kunnen retourneren mag het product niet gedragen of gewassen zijn. Het label dient nog steeds aan het product te hangen.

Als wij je retour ontvangen hebben, storten wij het bedrag terug op jouw rekening. Het geld zal binnen de 2 à 3 werkdagen terug op je rekening verschijnen. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na het plaatsen van mijn order.

Soms gebeurt het wel eens dat de bevestigingsmail in jouw spam terecht komt. Moest je dus geen mailtje ontvangen hebben, check dan zeker eerst deze folder. Mocht je daar nog geen mailtje vinden, kan je altijd mailen naar www.stunningangelzx@gmail.com

Hoe vallen de kledingmaten?

Onze kledingmaten komen meestal overeen met standaard EU-maten. Moesten de maten anders vallen bij een specifiek item, wordt dit steeds vernoemd bij de beschrijving van het product. 

We vermelden er ook telkens bij welke maten het model draagt zodat jullie dit beter kunnen inschatten. 

Een item staat al een hele tijd in iemand haar winkelmandje terwijl ik het wil kopen.

Een item kan maximaal een half uur in iemand haar winkelmandje blijven staan. Koopt deze persoon het item niet, dan komt het terug in stock te staan. Check de website na een half uurtje dus nog eens opnieuw.

Ik woon dichtbij het retour adres, kan ik het ook bij jullie komen leveren?

Je bent van harte welkom! Gelieve dit eerst te laten weten via mail: stunningangelzx@gmail.com 

Wanneer wij het pakketje terug hebben wordt het bedrag meteen teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt. 

Kan ik mijn bestelde order ook komen afhalen bij jullie?

Ja, graag! VISIT US - Fitting 

Wat is de leveringstermijn?

Omdat wij echter afhankelijk zijn van onze leverancier, kunnen deze termijnen afwijken en ligt de gemiddelde leveringstijd tussen de 2 a 5 werkdagen. Gelieve hierbij ook rekening te houden met feestdagen en weekends. 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Indien je een verkeerd artikel ontvangen hebt, gelieve ons dan een mailtje te sturen naar stunningangelzx@gmail.com. Je kan het artikel in dit geval kosteloos retourneren. 

Met wat kan ik betalen?

Op onze webshop heb je de volgende betalingsmogelijkheden:

-Paypal

-Bankcontact

-Ideal

-Sofort

Hoelang is mijn cadeaubon geldig?

Een cadeaubon blijft 1 jaar na aankoop datum geldig. 

Is het mogelijk om een product te reserveren?

Nee, producten zijn helaas niet te reserveren. Door grote belangstelling voor onze items kan een product razendsnel uitverkocht zijn. Wij doen ons uiterste best het product zo snel mogelijk weer aan te vullen zodat jouw favoriete item weer beschikbaar is.

Kan ik mijn cadeaubon meerdere keren gebruiken?

Nee, het bedrag van je cadeaubon dient in één keer gebruikt te worden. 

Waar moet ik mijn 'Giftcard code' ingeven? 

Deze geef je in bij je betaling onder rubriek 'kortingscode'.

 

 

Houd zeker onze website en social media kanalen goed in de gaten! STAY TUNED GIRLS & HAVE FUN SHOPPING!